Cvičební program

 

Busan Templ, Jižní Korea

 

Cvičení rozdělená dle návaznosti  

Doporučený sled cvičení nemusí být pevně dodržován přesně bod po bodu. Můžete si jej různě kombinovat dle potřeb a vašeho pocitu. Zde jsou 2 varianty, které po sobě smysluplně navazují.

První varianta:

  1. Dechová cvičení a meditace
  2. Longevity set (včetně 8 brokádů)
  3. Chi kung
  4. 5 tibeťanů
  5. Jóga

Druhá varianta:

  1. Jóga
  2. Dechová a meditační cvičení
  3. Longevity set
  4. Chi kung
  5. 5 tibeťanů

Cvičení rozdělená dle počtu minut  

15 minut – 1-2 minuty dechová cvičení, 3-4 minuty meditace, 5 minut longevity, 5 minut jóga

20 minut – 1-2 minuty dechová cvičení, 3-4 minuty meditace, 5 minut longevity, 5 minut 5 tibeťanů, 5 minut jóga

25 minut – 1-2 minuty dechová cvičení, 3-4 minuty meditace, 5 minut longevity, 5 minut 5 tibeťanů,5 minut chi kung, 5 minut jóga

35 minut – 1-2 minuty dechová cvičení, 7 minuty meditace, 7 minut longevity, 5 minut 5 tibeťanů,7 minut chi kung, 7 minut jóga

35-60 minut – 2 minut dechová cvičení, 12 minut meditace, 7 minut longevity, 7 minut 5 tibeťanů, 15-20 minut chi kung, 12 minut jóga

Ukázka z programu 35-60 minut:

Ukazka-programu

Začněte co nejdříve přepisovat staré nezdravé rytmy těmi novými pozitivními - termíny kurzů...